Okulumuzda Öğretmenler Gününü Doyasıya Kutladık24 Kasım 2019TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİN ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLARIZ24 Kasım 2019 Okulumuz, Kent Meydanında 24 Kasım Öğretmenler Günü vesilesiyle gerçekleşen Çelenk Bırakma Törenine katıldı. Paylaş İlgili Haberler15 Haziran 2026🎓 2026 Mezuniyet TöreniDevamı15 Haziran 2026🎓 2026 Ortaokul ve Liseye Geçiş TöreniDevamı14 Haziran 2026🕊️ Vefat ve BaşsağlığıDevamı